Cestování > Peru a Bolívie > Santa Cruz Trek 4

Santa Cruz Trek 4

30.7.2009
rotože jsme včera šli brzy spát, vstáváme už v 6 hodin. V tábořišti asi 3 km od našeho potkáváme Símu s Pájou, jak balí věci a předcházíme je. Následuje 6 km dlouhé prudké klesání do vesnice Colcabamba, kde už je civilizace a taxikáři. Jeden si zamlouváme a čekáme na Simonu s Pájou. Po tři čtvtě hodině usuzujeme, že asi šli jinudy a že už nebudeme ztrácet čas, takže jedeme sami. Dlouho ale nezůstaneme, protože taxikář zastavuje dalším cestujícím a brzy je nás v autě 7 plus paní v kufru. V Carazu přestupujeme na kolektivo a jedeme do Huarazu.

Čeká nás poklidné odpoledne, které jsme začali dobrým obědem, návštěvou informací a výletem do termálních pramenů Monterrey na předměstí. Protože nemluvíme španělsky, zvolili jsme si asi špatný bazén, nebyl moc horký, byl určen na plavání, ale I tak to bylo příjemné.

Po návratu jsme si zajistili jízdenky na noční bus do Limy, večer jsme obešli tržiště se suvenýry, koupili si svetry a zbytek času strávili v hostelu na internetu. Když jsme si balili batohy, dorazila teprve Simona s Pájou a rozhodli, že oni pojedou až ráno, protože chtěli někam na pláž. Zůstávají tedy v hostelu a my ve 22.00 opouštíme Huaraz